torsdag 29. april 2010

Utfordringen - vinneren!


Her er vinneren av utfordringen - stikkordet var "Arbeidslyst, kom treng deg på - her skal du motstand finne!" Tusen takk, Hanne!:) Dette var ordentlig morsomt å jobbe med - kanskje spesielt fordi denne bitre, desillusjonerte damen liksom kranglet seg frem mens jeg egentlig satt og jobbet med "Våryr" - beklager, Ingvild! Hun ville bare ikke være lett og ledig og lykkelig...Så hva gjør man? Jo, man må bare følge etter når ens muse leder vei så sterkt og tydelig. Og her er resultatet. Jeg må vel innrømme at jeg har vært der selv innimellom:)

Hanne, gratulerer og takk for knakende godt og inspirerende forslag! Nummerert trykk av tegningen kommer til deg:)

Tusen takk alle sammen for flotte, morsomme og veldig, veldig hjelpsomme forslag! Ny utfordring kommer etterhvert med mulighet til å vinne trykk av tegningene dere foreslår:)

2 kommentarer:

  1. WOW så sykt bra det ble. Jeg digger utrykket hennes :o) Jeg hadde ikke trodd at det var så inspirerende. Men jeg måtte jo sende noe :o) Tegningen ble bare sååååå herlig. Jeg gleder meg til å se den trykte versjonen.

    Klem klem

    SvarSlett
  2. Så bra at du likte den!:) Jeg driver og leter etter en god deal på trykking, så skal du få trykket så snart jeg har funnet noe som blir bra:)

    SvarSlett